Herken je dit?
❌ Moeite met het consistent publiceren van content?
❌ Uitdaging om je merkverhaal duidelijk te verwoorden?
❌ Geen tijd om kwalitatieve teksten te schrijven?
❌ Moeite om content te schrijven die scoort in Google?
❌ Problemen met het vinden van de juiste toon in je content?
❌ Weinig inspiratie voor creatieve invalshoeken?
❌ Onzeker over hoe je klanten kunt overtuigen?
Dit bieden wij
✅ Jouw merkverhaal omgezet in overtuigende teksten
✅ Inhaken op actualiteiten met een contentkalender
✅ Originele invalshoeken voor elk onderwerp
✅ Expertise in activerende teksten
✅ Toepassing van de nieuwste schrijf- en SEO-technieken
✅ Meer dan 5 jaar ervaring, met deskundige copywriters
✅ Vertrouwd door toonaangevende bedrijven
Zo gaan onze copywriters te werk
Bij BureauTekst begint contentcreatie met een datagedreven analyse om markttrends en doelgroepgedrag te begrijpen. We ontwikkelen een contentstrategie die jouw ideale klant aanspreekt. Een goed georganiseerde contentkalender zorgt vervolgens voor consistentie en speelt in op de actualiteiten in jouw branche.
Onze ervaren copywriters duiken in de content creatie, met het doel je boodschap tot leven te brengen met woorden die inspireren. De samenwerking wordt verrijkt door maandelijkse klantoverleggen om de prestaties te evalueren en de strategie te verfijnen. Met BureauTekst aan je zijde wordt contentcreatie een fijne samenwerking met prachtige resultaten!
Dieuwertje Rijlaarsdam
Creative copywriter
Dieuwertje houdt van creëren. Ze geniet van de diversiteit in opdrachten en klanten, wat haar schrijvershart sneller doet kloppen. Ze vindt het een uitdaging om elk bedrijf een tekst te serveren die aansluit bij de wensen van de klant en prettig leest. Vooral informele, pakkende teksten zijn haar specialiteit. De tevredenheid van het zien van het eindproduct is voor haar de kers op de taart.
Niet alleen van een creatieve tekst krijgt Dieuwertje een kick, ook een intensieve krachttraining of een avontuur in de natuur geeft haar een adrenalineboost. Een adembenemend berglandschap tijdens een reis maakt haar ziels gelukkig, en biedt ook nog eens inspiratie voor haar schrijfwerk!
Diana Koning
Copywriter
Diana, onze tovenares met de pen. Of het toetsenbord. Al vanaf de basisschool was ze de taalkundige ster van de klas. Een geboren copywriter! Ze is uiterst georganiseerd en nauwkeurig. Een taalfout in haar werk? Ongehoord. Ze weet de eisen van de klant altijd om te zetten naar een verbluffende tekst. Betrouwbaarheid is Diana’s tweede naam; deadlines zijn heilig en afspraken staan als een huis. Informatieve teksten schrijven, vooral waar ze complexe materie in begrijpelijke taal kan vertalen, vindt ze het allerleukst.
Met een nagellakcollectie die geen einde kent, toont Diana haar kleurrijke persoonlijkheid. Wat ooit begon met twee potjes, is nu een verzameling waar je ‘u’ tegen zegt! Blauw, groen en paars zijn haar favorieten. De vrolijke kleuren en eindeloze creatieve mogelijkheden om haar nagels te versieren fascineren haar mateloos. Ze deelde haar passie zelfs op een nagellakblog.
Copywriting tarieven
Content partnership
- Een eigen copywriter
- Blogs, webteksten, social posts
- Vast aantal uren per maand
Contentstrategie
- Ervaren content strateeg
- Concept strategie met feedbackrondes
- Tone-of-voice en contentkalender
Creative copywriting
- Short copy specialist
- Inspirerende maar ook activerende teksten
- Verschillende varianten voor a/b testing
Schrijftrainingen
- Senior copywriter
- Incompany of bij ons op locatie
- In 1 dag de juiste schrijftechnieken leren
Webteksten
- Per tekst á 350 woorden
- Conversie verhogende call-to-actions
- SEO-proof
Blogs
- Per tekst á 350 woorden
- Check door onze SEO specialist
- Met feedbackronde
Vacatureteksten
- Ervaren recruitment copywriter
- Zonder vacature clichés
- Met feedbackronde
Whitepaper
- Brainstormsessie
- Doelgroeponderzoek
- Optioneel: whitepaper design