BureauTekst > Blog

Winnen die offertes

Het is zonde van je tijd om offertes voor niets te schrijven. Wil je een hoger percentage aanvragen winnen met opvallende, persoonlijke en verrassende teksten? Zo maak je een goede offerte. Of neem contact op met ons, dan schrijven wij een offerte die past bij jouw bedrijf. En die zich zeker dubbel en dwars terugverdient.

Snel een connectie met nieuwe klanten

Zegt iemand je dat tegenpolen elkaar aantrekken? Dan heb je vanaf nu onze toestemming om een middelzwaar object naar zijn of haar hoofd te smijten. (Suggestie: een perforator, toetsenbord of nietmachine.) Want de beste relaties zijn gebaseerd op overeenkomsten tussen mensen. Met een simpele gesprekstechniek haal je die tussen jou en je potentiële klant snel boven tafel.

6 redenen om een nieuwsbrief te versturen

6 redenen om een nieuwsbrief te versturen Hij wordt vaak gezien als de duffe nerd onder de marketingtools. De nieuwsbrief. Poets dat stoffige imago maar weg, want e-mailmarketing is een

Wat is tone of voice en waarom is het zo belangrijk?

Wat is tone of voice en waarom is het zo belangrijk? Heb je weleens écht goed naar je teksten gekeken? Stralen ze uit wie je wilt zijn als merk of

7 tips om steengoede social media copy te schrijven

7 tips om steengoede social media copy te schrijven Weinig tijd, weinig tekst en oneindig veel concurrentie. Hoe val je in vredesnaam op tussen die onophoudelijke stroom socialmediaberichten? Met steengoede

6 x waarom zakelijk bloggen jou helpt

6 x waarom zakelijk bloggen jou helpt Grote kans dat hij helemaal onderaan je prioriteitenlijstje staat. Die blog, die komt nog wel een keer. Toch is het slim om zakelijke

In 3 stappen een goede call to action schrijven

In 3 stappen een goede call to action schrijven Yay! Je websitebezoekers gaan door het dak, alleen… er gebeurt niks. Huh? Je verkoopt weinig van je zelfontworpen T-shirts, haalt amper

Winnen die offertes

Het is zonde van je tijd om offertes voor niets te schrijven. Wil je een hoger percentage aanvragen winnen met opvallende, persoonlijke en verrassende teksten? Zo maak je een goede offerte. Of neem contact op met ons, dan schrijven wij een offerte die past bij jouw bedrijf. En die zich zeker dubbel en dwars terugverdient.

De leukste lessen uit 100+ Funda-teksten

Een bad dat nog nooit billen heeft gezien. Bofkonten-bingo. Met je achterste in een hangmat. Niet al onze teksten gaan over billen, maar we worden wel steeds vaker benaderd om originele verkoopteksten te schrijven. Zo ook door makelaars. Sinds januari schreven we al meer dan 100 funda-teksten. En dat leverde een paar waardevolle lessen op die we je niet willen onthouden.

Vergeet deze vragen niet voor goede reviews

Zonder onszelf op de borst te willen kloppen: wij zijn echt het allerleukste, allerbeste tekstbureau van Nederland. Wat?? Ter wereld. Met zoveel humor en charme vind je ze nergens. Fouten? Maken wij niet. Perfectie staat zonder spelfouten op onze onderarmen getatoeëerd. Oké, misschien is dit licht ongeloofwaardig. Toch verzamelen veel bedrijven reviews in deze categorie. Met deze tips doe jij het als bedrijf wél goed.  

Snel een connectie met nieuwe klanten

Zegt iemand je dat tegenpolen elkaar aantrekken? Dan heb je vanaf nu onze toestemming om een middelzwaar object naar zijn of haar hoofd te smijten. (Suggestie: een perforator, toetsenbord of nietmachine.) Want de beste relaties zijn gebaseerd op overeenkomsten tussen mensen. Met een simpele gesprekstechniek haal je die tussen jou en je potentiële klant snel boven tafel.

Advertentie of journalistiek artikel? Een advertorial is het allebei!

2 minuten / Content / by marlene

Advertentie of journalistiek artikel? Een advertorial is het allebei! Lees je weleens een artikel waarbij je denkt, volgens mij word ik ergens ingeluisd? Of, dit artikel probeert mij op een

BEL MAIL