BureauTekst > Blog

Winnen die offertes

< 1 minuut / Content / by Lisa

Het is zonde van je tijd om offertes voor niets te schrijven. Wil je een hoger percentage aanvragen winnen met opvallende, persoonlijke en verrassende teksten? Zo maak je een goede offerte. Of neem contact op met ons, dan schrijven wij een offerte die past bij jouw bedrijf. En die zich zeker dubbel en dwars terugverdient.

Snel een connectie met nieuwe klanten

2 minuten / Content / by Lisa

Zegt iemand je dat tegenpolen elkaar aantrekken? Dan heb je vanaf nu onze toestemming om een middelzwaar object naar zijn of haar hoofd te smijten. (Suggestie: een perforator, toetsenbord of nietmachine.) Want de beste relaties zijn gebaseerd op overeenkomsten tussen mensen. Met een simpele gesprekstechniek haal je die tussen jou en je potentiële klant snel boven tafel.

Winnen die offertes

< 1 minuut / Content / by Lisa

Het is zonde van je tijd om offertes voor niets te schrijven. Wil je een hoger percentage aanvragen winnen met opvallende, persoonlijke en verrassende teksten? Zo maak je een goede offerte. Of neem contact op met ons, dan schrijven wij een offerte die past bij jouw bedrijf. En die zich zeker dubbel en dwars terugverdient.

De leukste lessen uit 100+ Funda-teksten

2 minuten / Content / by Lisa

Een bad dat nog nooit billen heeft gezien. Bofkonten-bingo. Met je achterste in een hangmat. Niet al onze teksten gaan over billen, maar we worden wel steeds vaker benaderd om originele verkoopteksten te schrijven. Zo ook door makelaars. Sinds januari schreven we al meer dan 100 funda-teksten. En dat leverde een paar waardevolle lessen op die we je niet willen onthouden.

Vergeet deze vragen niet voor goede reviews

2 minuten / Content / by Lisa

Zonder onszelf op de borst te willen kloppen: wij zijn echt het allerleukste, allerbeste tekstbureau van Nederland. Wat?? Ter wereld. Met zoveel humor en charme vind je ze nergens. Fouten? Maken wij niet. Perfectie staat zonder spelfouten op onze onderarmen getatoeëerd. Oké, misschien is dit licht ongeloofwaardig. Toch verzamelen veel bedrijven reviews in deze categorie. Met deze tips doe jij het als bedrijf wél goed.  

Snel een connectie met nieuwe klanten

2 minuten / Content / by Lisa

Zegt iemand je dat tegenpolen elkaar aantrekken? Dan heb je vanaf nu onze toestemming om een middelzwaar object naar zijn of haar hoofd te smijten. (Suggestie: een perforator, toetsenbord of nietmachine.) Want de beste relaties zijn gebaseerd op overeenkomsten tussen mensen. Met een simpele gesprekstechniek haal je die tussen jou en je potentiële klant snel boven tafel.

Advertentie of journalistiek artikel? Een advertorial is het allebei!

2 minuten / Content / by marlene

Advertentie of journalistiek artikel? Een advertorial is het allebei! Lees je weleens een artikel waarbij je denkt, volgens mij word ik ergens ingeluisd? Of, dit artikel probeert mij op een

Tutoyeren of Vousvoyeren? Wij helpen je kiezen!

3 minuten / Content / by Lisa

Tutoyeren of Vousvoyeren? Wij helpen je kiezen! Tutowattes? Juist, tutoyeren en vousvoyeren. Dat klinkt misschien erg ingewikkeld, maar wees gerust. Het valt allemaal reuze mee. Tutoyeren en vousvoyeren betekent simpelweg

“Voorkom compromis-content, werk écht naar eigen inzicht.”

4 minuten / Content / by Diana Koning

“Voorkom compromis-content, werk écht naar eigen inzicht.” Voor vrijwel alle grote bedrijven maakte hij content. Of adviseerde hij erover. Op iedere content-gerelateerde vraag heeft hij een antwoord klaar, doorspekt met voorbeelden

“Succes met je content is net zo verslavend als cryptocurrency zelf.”

4 minuten / Content / by Diana Koning

“Succes met je content is net zo verslavend als cryptocurrency zelf.” In slechts een paar maanden tijd van 50 naar 5000 unieke online bezoekers per dag. Dat is op zijn

Hoe brief je een tekstschrijver?

2 minuten / Content / by marlene

Wil je als opdrachtgever dat een uitgezette schrijfklus voor een tekstschrijver een beetje snel weer in je inbox zit? Stuur dan een briefing mee. Maar hoe schrijf je een briefing? Geen idee hoe zo’n ding eruit ziet of wat je daar in zet? Hoe je zorgt dat een schrijver of redacteur met dat document een beetje uit de voeten kan? We zetten het voor je op een rijtje.

Hoe schrijf ik een voorwoord?

2 minuten / Content / by Lisa

Wij hebben het met regelmaat aan den lijve ondervonden: Ben je ein-de-lijk klaar met een langverwacht schrijfstuk.. moet er nog een voorwoord bij! Hoe mooi ook, het voorwoord is vaak een laatste taak waar eigenlijk geen tijd meer voor is. En dat terwijl je het belang van een voorwoord niet moet onderschatten. Hoe zorg je, ook binnen een korte tijd, voor een goed voorwoord? BureauTekst helpt je op weg.

Met ons praten?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Categorieën

BEL MAIL