Als copywritingbureau doen we dit allemaal

Contentstrategie

Met een duidelijke contentstrategie bereik je je klanten op het juiste moment met de juiste boodschap.

Content partnership

Met een content partnership kies je voor een constante stroom content. Samen maken we een plan dat past bij je doelen.

Content partnership voor missiegedreven merken

Met een content partnership kies je voor een constante stroom content. Samen maken we een plan dat past bij je doelen.

SEO copywriting

Bungelen jouw pagina’s nog ergens op plek vierhonderd-zoveel in de zoekresultaten? Dan heb je goede SEO-teksten nodig.

Creative copywriting

Met de juiste creatieve copy veranderen jouw banners of advertenties in converterende kunstwerken.

UX copywriting

Op een website raak je snel de weg kwijt. Nergens voor nodig! Met de juiste microcopy stippel je het pad voor je bezoekers zo uit.

Eindredactie

Herschrijven, redigeren, corrigeren… Met een eindredacteur aan je zij knappen je teksten gegarandeerd enorm op.

Schrijftrainingen

Wist je dat je schrijfskills al enorm verbeteren tijdens een praktische schrijftraining van een paar uur?

Even babbelen?

Hoe zorgen jullie ervoor dat je mijn bedrijf leert kennen?

Voor we gaan schrijven bespreken we wat je wensen zijn. Wat maakt jouw bedrijf uniek, wie is je doelgroep en wat is het doel van je webpagina? Ook bespreken we de tone of voice: de manier waarop we de lezer aanspreken.

Kan een extern bureau wel goed over mijn bedrijf schrijven? We kennen elkaar toch niet echt?

Ja, dat kunnen wij. Sterker nog, dat is ons prachtige vak. Voordat we voor jouw bedrijf aan het typen slaan, maken we natuurlijk eerst kennis. Even skypen of bellen. Of een van onze tekstschrijvers komt langs, dat heeft eigenlijk onze voorkeur. Op die manier krijgen we een compleet beeld van jouw bedrijf. Natuurlijk lezen we ons ook in en schrijven we vaak op basis van interviews die we met je houden.

Hoe weet ik of de teksten die ik krijg bij mijn bedrijf passen?

Voordat wij onze fantasie op jouw (bedrijfs-)teksten loslaten, bespreken we alle ins en outs van jouw onderneming. En ook welke tone of voice daarbij past. Het is tenslotte jouw identiteit die wij op papier zetten. Als we de eerste opzet van een tekst af hebben, sturen we die naar je op voor een feedbackronde. Zo kunnen we nog dingen aanpassen, als dat nodig is. Als je gelijk een halleluja-gevoel hebt, zijn we natuurlijk helemaal blij.

Welk soort teksten schrijven jullie?

Wij zijn voornamelijk gericht op commerciële en online teksten. Zo schrijven we zakelijke blogs, nieuwsbrieven, webteksten, whitepapers, folders&brochures, persberichten en e-books. Eigenlijk zijn het altijd teksten waar bedrijven winst mee maken. Vandaar onze pay-off ‘van woorden naar winst’. We werken graag voor langere tijd samen met onze klanten. Een band scheppen, vinden we belangrijk. Op die manier gebeurt het ook vaak dat we voor andere teksten worden gevraagd. Bijvoorbeeld een jaarboek of bedrijfsblad, nadat we eerder al een website herschreven.

Wat zijn jullie tarieven?

Voor teksten die we regelmatig schrijven, hebben we een vaste prijs. Na een aantal jaar weten we precies hoeveel tijd die kosten. Voor speciale of specifieke aanvragen maken we een offerte op basis van ons uurtarief. Wij bieden trouwens ook abonnementen aan, onder andere voor zakelijke blogs en nieuwsbrieven. Benieuwd naar de tarieven? Bekijk onze prijslijst.

Voor wie werken jullie?

We schrijven voor grote en middelgrote bedrijven in werkelijk iedere branche. Bekende namen zijn Visma | YouServe, HG, TintelTuin, fashionmerk MAIUM, Port of Amsterdam en Sunweb. Inmiddels hebben we ervaring met ieder onderwerp. Zo tikken we voor makelaars, de zorg, SaaS-bedrijven, modemerken en HR.

 

 

Wat als ik niet tevreden ben over jullie werk?

Dan hebben wij de antidepressiva klaarliggen. Nee grapje. Wij proberen natuurlijk alles in één keer goed op papier te zetten. Maar je hebt altijd een feedbackronde om te zorgen dat jouw teksten aan al je wensen voldoen.

Kan ik ook een offerte op maat krijgen?

In principe krijg je die altijd. We hebben wel een prijslijst, maar de meeste klanten passen niet in een standaard confectiepak. Daar bespreken we een opdracht altijd vooraf en sturen je een offerte of prijsopgave. Je weet dus al van tevoren wat je kwijt bent. Als het in de praktijk meer werk blijkt te zijn dan ingeschat of opgegeven, overleggen we. Een uurtje links of rechts doen we niet moeilijk over, volle dagen wel. Maar ook dan kom je nooit voor verrassingen te staan.

Vind je het nog wat vaag?

Kijk eens tussen de vragen hiernaast of slide in onze mail. Je hoort snel van ons!