Verkoopteksten schrijven

Waar is woningzoekend Nederland nog zonder Funda? Nergens toch. Potentiële kopers klikken hun avonden vol en smullen van de brochures die jij voor ze maakt. Maar vrijwel gegarandeerd krijgen ze zulk soort dingen voorgeschoteld:

“In een rustig straatje”
“In een kindvriendelijke woonomgeving”
“Een ideale gezinswoning”
“In deze geliefde wijk”

Jakkie. Met een beetje kennis gebruik je jouw verkoopteksten veel slimmer en overtuig je klanten van een aankoop. Of je duwt ze op zijn minst over de bezichtigingsdrempel.

Dit leer je allemaal

Tijdens deze training leer je hoe je aantrekkelijke Funda- en verkoopteksten schrijft. Je weet hoe je een huis tot leven brengt, hoe je de juiste punten benadrukt en een lekker lezende tekst schrijft. Je bruist weer van de creatieve ideeën en je concurrenten liggen zeker een paar straten achter na deze dag.

  • Unique Selling Points
  • Schrijven voor het web
  • Tekstuele beïnvloedingstechnieken
  • Sfeervol schrijven
  • Tone of voice

Handig om te weten

We geven de trainingen bij ons tekstbureau in Amsterdam, op de Houthavens. Een rustige straatje in een kindvriendelijke woonomgeving. Geintje. Investering voor deze training is €595,00 per persoon exclusief btw. Ben je met meer personen? Dan maken we graag een prijs op maat.

Liever Funda-teksten laten schrijven?

Onze tekstschrijvers tikken nog sneller dan de huizenmarkt gaat. Lever je foto’s aan, dan doen wij de rest! We verzekeren je van een verfrissende tekst die je woning nog meer laat opvallen. Zonder clichés en met sfeervolle beschrijvingen van iedere ruimte.

Even babbelen?

Doen jullie ook aan online marketing?

En of! We wonen en werken samen met online marketing bureau Whello in Amsterdam. Samen zetten we jouw marketingverhaal om in een concrete boodschap die via het juiste kanaal bij jouw klant terecht komt.

Wat moet ik aanleveren als ik een Fundatekst laat schrijven?

Zoveel mogelijk! Foto’s van de binnen- en buitenkant geven een goed beeld van de woning en een korte toelichting met alle bijzonderheden vinden we ook fijn. Is er een video van het huis? Die bekijken we ook graag even.

Hoe zorgen jullie ervoor dat de woningtekst bij mijn bedrijf past?
Voor we gaan schrijven bespreken we wat je wensen zijn. Wat maakt jouw bedrijf uniek, wie is je doelgroep en wat voor huizen verkoop je? Ook bespreken we de tone of voice: de manier waarop we de lezer aanspreken.

Wat maakt jullie Fundateksten zo uniek?

Onze copywriters laten alles wat standaard is los. Weg met die standaard alinea’s per verdieping en toedeloe saaie makelaarstaal. Met een tekst die is geschreven voor de koper in plaats van voor het huis halen we het beste uit iedere woning.

Benieuwd hoe dat eruit ziet? Stuur even een mailtje, dan laten we een voorbeeld zien.

Ik heb mijn woningteksten heel snel nodig, kan dat?

Zeker! Onze copywriters gaan voor woningteksten in een tweede versnelling. Als jij alle informatie snel paraat hebt, vind je de Fundatekst zo in je inbox.

Wat maakt BureauTekst uniek?

We kunnen een boek vullen met de vage taal die we als tekstbureau tegenkomen. Wil je opvallen als bedrijf? Gooi dan die bullshit-bingo de deur uit en zorg voor communicatie en content waar klanten blij van worden. BureauTekst zet woorden aan het werk en brengt jouw merk zo tot leven. Het resultaat? Je trekt de juiste klanten aan en overtuigt ze dankzij krachtige boodschappen van jouw meerwaarde.