Een succesvolle nieuwsbrief schrijven
Met een nieuwsbrief leren klanten en prospects je beter kennen en je netwerk blijft op de hoogte van recente ontwikkelingen. En dat scoort. Tenzij je een rommelige berg aan informatie verstuurt natuurlijk. Onze copywriters structureren jouw boodschap en zorgen voor een afwisselende, activerende nieuwsbrief.
- Prikkel met een goede onderwerpregel
- Inspireer met relevante, actuele content
- Activeer met de juiste haakjes naar jouw merk
Ho! Vergeet het design niet
Heel eerlijk? Met alleen een goede tekst ben je nergens. Je nieuwsbrief moet er ook wat vormgeving betreft gelikt uitzien. Je hoeft zelf niet aan de slag met een ingewikkeld mailprogramma. Dat doen wij voor je. Werken onder andere met HubSpot Partner en ActiveCampaign. Hiermee maken we van iedere nieuwsbrief een kunstwerk waar jouw klanten zich maar wát graag op abonneren.
Analyse
Strategie
Kalender
Schrijven
Maandelijkse meet
Even babbelen?
Wat maakt BureauTekst uniek?
BureauTekst biedt bedrijven de voordelen van alle content diensten onder één dak. We geloven namelijk in de synergie van alle specialismen.
Onze copywriter komt bijvoorbeeld tot een beter presterende webtekst door de samenwerking met onze SEO’er. En we halen meer uit social campagnes omdat ook onze designer betrokken is.
Doen jullie ook aan online marketing?
En of! We wonen en werken samen met online marketing bureau Whello in Amsterdam. Samen zetten we jouw marketingverhaal om in een concrete boodschap die via het juiste kanaal bij jouw klant terecht komt.
Wat staat er allemaal in een nieuwsbrief?
Dat hangt helemaal af van je bedrijf en het doel van je nieuwsbrief. Wat we vaak voorbij zien komen? De lancering van een nieuw product, nieuwe ontwikkelingen binnen je bedrijf, succesverhalen, medewerkers die in de spotlight worden gezet of een agenda met alle evenementen die op de planning staan.
Wat is het doel van een nieuwsbrief?
Een nieuwsbrief versturen, ook wel e-mailmarketing, wordt vaak ingezet om klanten te binden. Ze voelen zich door je nieuwsbrief verbonden, up-to-date en zijn weer in aanraking geweest met jouw merk. Uiteindelijk wil je natuurlijk gewoon producten of diensten verkopen. Of dat nu gaat om dekbedovertrekken of tickets voor je event.