Persbericht? Dat is zó 2012!

Denk jij bij een persbericht ook aan saai, ouderwets en kansloos? Dan is de kans groot dat je nog geen kennis hebt gemaakt met de berichten die we bij BureauTekst schrijven. Toegegeven: wij vinden de meeste persberichten ook saai en snappen je vooroordeel. Maar gelukkig weten wij hoe het anders kan. Leuker, scherper en opvallender.

Niet irriteren maar opvallen

Onze persberichten vallen op. Niet omdat we op roze papier printen of er een grappig bedoeld muziekje aan toevoegen. Onze woorden zijn onze kracht. Ze vallen op omdat ze net even anders zijn. Ze maken de ontvanger nieuwsgierig. Ook jouw klant denkt eerst: O nee, weer een persbericht. Maar we pakken de lezer in waar hij bij staat.

Niet zomaar aandacht maar de juiste aandacht

We zorgen ervoor dat jouw boodschap duidelijk is. Als je persbericht binnenkomt, drukt de ontvanger niet op delete maar op forward. Of op reply, om een afspraak met je te maken. Als we je nog niet goed kennen, bellen we even. Om te kijken welke toon bij je past en wie je bent. Daarna gaan we aan de slag. We halen de woorden uit je mond en maken er een mooi bericht van. Of beter nog: een onweerstaanbaar bericht.

We weten wat werkt…

Omdat we zelf ervaring hebben als ontvanger. In de functie van redacteur voor een actualiteitenprogramma bijvoorbeeld. Of als communicatieadviseur. We weten dus ook precies welk bericht we zelf zouden openen en welke ongelezen de prullenbak in verdwijnt.

Laat je kosteloos uitdagen

Werken met de tekstschrijvers van BureauTekst betekent dat je kosteloos kunt proberen of we bij elkaar passen. We schrijven namelijk altijd een gratis proeftekst voor je. Dat kan natuurlijk ook gewoon een persbericht zijn. En als je enthousiast bent, kom je vanzelf bij ons terug. Nadat je alle pers te woord hebt gestaan natuurlijk, want je gaat het gegarandeerd druk krijgen. Maar als je het weer wat rustiger hebt en het tijd is voor een nieuwe, volgt een betaalde klus. En dat is ook geen enorme hap uit je budget want onze prijzen zijn hartstikke gunstig. Handig: dan hou je wat over om een fles champagne te kopen als er nog eens wat te vieren is.

Contact

Met ons praten?

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Persberichten nodig?

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.