Filters

Inclusief schrijven in vacatureteksten is voor iedereen

Inclusief communiceren. Een hype? Zijn we te overgevoelig geworden? Mag dan hélémaal niets meer? Natuurlijk wel! Taal is een krachtige tool om bijvoorbeeld te motiveren en te werven. Lees over de betekenis van inclusief schrijven en hoe jij met 5 tips vacatureteksten schrijft die je pool kandidaten vergroot.

Schrijven met AI: zo blog je succesvol met ChatGPT

Wie slim is maakt ChatGPT onderdeel van zijn vaste contenttools. Maar… hoe zet je de tool zo goed mogelijk aan het werk, zodat je een sterke blog op je scherm tovert die niet kunstmatig aanvoelt? Spoiler: door AI niet als schrijver maar inspirator te zien. Met de juiste strategie schrijf je ook op een inspiratieloze dag makkelijk een boeiende blog voor je bedrijf. Succesvol schrijven met AI doe je volgens deze 6 stappen.

6 redenen om een nieuwsbrief te versturen

Hij wordt vaak gezien als de duffe nerd onder de marketingtools. De nieuwsbrief. Poets dat stoffige imago maar weg, want e-mailmarketing is een verrassend effectief onderdeel van je marketingstrategie. Het is maar net wat je er zelf mee doet. Is het een maandelijks moetje of haal je er alles uit wat erin zit? Dit zijn de voordelen van e-mailmarketing.

Stappenplan om de juiste tone of voice te bepalen

Succesvolle communicatie vanuit een bedrijf vraagt om het bepalen van een eigen tone of voice. Het is een stem die altijd en overal even onweerstaanbaar klinkt. Maar hoe bepaal je er een voor jouw organisatie? En hoe implementeer je deze in het hele bedrijf? Lees het volledige stappenplan in deze blog.

7 tips om steengoede social media copy te schrijven

Weinig tijd, weinig tekst en oneindig veel concurrentie. Hoe val je in vredesnaam op tussen die onophoudelijke stroom socialmediaberichten? Met steengoede social copy die aanzet tot meer. Pakkende zinnen die net genoeg prikkelen om door te klikken. Met deze 7 tips schrijf je socialmediateksten die echt werken.

6 x waarom zakelijk bloggen jou helpt

Grote kans dat hij helemaal onderaan je prioriteitenlijstje staat. Die blog, die komt nog wel een keer. Toch is het slim om zakelijke blogs schrijven eens bovenaan je to-do-lijst te zetten. Of op die van ons. Waarom? Omdat het je een heleboel oplevert. Dit zijn de voordelen van zakelijk bloggen.

In 3 stappen een goede call to action schrijven

Yay! Je websitebezoekers gaan door het dak, alleen… er gebeurt niks. Huh? Je verkoopt weinig van je zelfontworpen T-shirts, haalt amper nieuwsbriefinschrijvingen binnen en niemand downloadt je online inspiratiemagazine. Terwijl die nog gratis is ook! Tijd om je call to actions (CTA) eens te inspecteren. Met 3 stappen en 5 schrijftips wijs jij je bezoekers zo de goede richting op.

Winnen die offertes

Het is zonde van je tijd om offertes voor niets te schrijven. Wil je een hoger percentage aanvragen winnen met opvallende, persoonlijke en verrassende teksten? Zo maak je een goede offerte. Of neem contact op met ons, dan schrijven wij een offerte die past bij jouw bedrijf. En die zich zeker dubbel en dwars terugverdient.